hashirama:
“ I’m in hell.
”

hashirama:

I’m in hell.

5月 6, 2014 at 19:51 / via: euthanaize / source: konoha-anbu

704 リアクション

  1. edotenseikonanhashiramaからリブログしました
  2. prashlahashiramaからリブログしました
  3. menmanlightnmenからリブログしました
  4. nlightnmenhashiramaからリブログしました
  5. rogue-mindsraikisからリブログしました
  6. crookedglitterladyraikisからリブログしました
  7. sparkinclarkhashiramaからリブログしました
  8. notthatgreatthohashiramaからリブログしました
  9. milehighflyguyhashiramaからリブログしました
  10. this-will-kill-thatlost--soulxからリブログしました
  11. sexyfreesingle-bloglost--soulxからリブログしました
  12. lost--soulxlordofsharinganからリブログしました
  13. monster-uchihahashiramaからリブログしました
  14. astray0sexpressionssからリブログしました
  15. expressionsshashiramaからリブログしました
  16. jukai-koutanhashiramaからリブログしました
  17. hashiramaの投稿です
DEFAULT
Jelly | 18 | 08 / 24

"I am thou... thou art I... Ye who shalt open the door.. Open thine eyes... and let thy power... spring forth!"

Any Questions? Ask here



UPDATES

4/04/14 - Theme & Music Update

4/30/14 - Promo winners chosen; See through the last tab to see the winners

to do list:  ☑

☐ answer remaining tag game questions

☐ create about me page

CURRENTLY

active | semi | hiatus

queue: on
reading mangas
catching up animes

1st semester starts
re-playing persona 3



NETWORKS

 photo m-01_zps8585e8bd.gif
FOLLOW 'EM

Featured Blogs ;3
[ clickables ]

 

 

theme.